LASHOP.NL / VEEL GESTELDE VRAGEN

Lashop.nl / Veel gestelde vragen en antwoorden

Als ik niet met iDEAL kan betalen en geen creditcard heb kan ik dan toch iets bestellen?

Bij Lashop.nl is dat mogelijk. Als je de gegevens van de bestelling zoals product, maat en kleur per email stuurt naar info@lashop.nl dan maken wij de bestelling voor je aan. Je ontvangt een reply op jouw email met de bevestiging van de bestelling en het factuurbedrag. Na ontvangst van betaling verstuurt Lashop.nl de bestelling.

Bestaat er garantie op de producten die ik bestel?

Lashop.nl levert alleen kwaliteitsproducten en heeft sterke merken gekozen die allen staan voor kwaliteit. Natuurlijk kan er altijd iets niet goed zijn. Neem dan even contact met ons op via het contactformulier of via info@lashop.nl Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor je op te lossen met onze partners.

Hoe kan ik contact opnemen met Lashop.nl ?

Je kunt Lashop.nl 24 uur per dag bereiken via het contactformulier. Je kan ook een email sturen naar info@lashop.nl. We proberen zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 24 uur te reageren op jouw bericht.

Hoe kan ik bestellen?

Via onze website zijn alle producten direct bestelbaar. Als je het product hebt besteld kun je erna gemakkelijk afrekenen door een account aan te maken.

Producten die wij van partners aanbieden kan je direct bij hen bestellen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij Lashop.nl betalen via iDEAL, je creditcard (Mastercard, Visa en American Express) en Paypal.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

We streven er naar jouw bestelling direct na betaling te versturen zodat je deze uiterlijk binnen 1 tot 7 werkdagen nadat wij jouw betaling hebben ontvangen in huis hebt. Tijdens speciale actieperioden zoals de SALE kan het door het aantal bestellingen gebeuren dat de levertijd langer dan normaal is.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij Lashop.nl betaal je bij verzending binnen Nederland gratis aan verzendkosten. Wij versturen jouw bestelling via TNT-post. Dat betekent dat jouw bestelling verzekerd wordt verstuurd. Bovendien teken je altijd voor ontvangst. Deze manier van verzenden zorgt voor een veilig gevoel bij onze klanten. Zie voor meer info de website van TNT-post.

Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich in de kassa bij Uw gegevens aan- of afmelden voor de nieuwsbrief.

Ik wil graag een cadeau naar iemand sturen, is dat mogelijk?

Wil je iemand verrassen met een leuk kado? Dat kan altijd! Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. Bij de verzendmethode kan je de keuze selecteren om het als cadeau te versturen schrijf een berichtje voor degene waarvoor het kado is en we pakken het – indien gewenst – als kado voor je in, dit zonder extra kosten!

Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft Lashop.nl al meer korting. Heb ik recht op geldteruggave?

Voor een bestelling gelden altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling werden vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad om de collectie te bestellen die op dat moment op voorraad is. Welke wellicht niet meer beschikbaar is op onze website tijdens een nieuwe actie. Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. De consument heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

Kan ik alleen online bestellen of kan ik ook in jullie winkel komen om te passen?

Je kunt bij ons alleen online bestellen. We hebben geen winkel, alleen een kantoor met magazijn waar al onze producten zijn opgeslagen. We hebben dus geen paskamer. Je kunt de kleding die je bestelt op je gemak thuis passen. Mocht het niet passen of het valt je tegen dan mag je bij ons altijd ruilen of retourneren.

Kan ik veilig bij Lashop.nl met mijn creditcard of via iDEAL betalen?

Lashop.nl maakt voor al haar online betalingen gebruik van de payment-service-provider MultiSafepay. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Online betalen bij Lashop is dus veilig!

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen bij Lashop.nl?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een bevestiging daarvan per mail. Hierop kun je alle details van je bestelling terug vinden.

Komt het wel eens voor dat wat je bestelt toch niet meer leverbaar is?

In principe hebben wij alle producten die in onze shop staan op voorraad. De voorraad wordt zo automatisch bijgehouden in ons voorraadsysteem. Het kan echter wel eens gebeuren dat er iets fout gaat in het systeem en dat je iets besteld wat toch al uitverkocht is. Mocht dit gebeuren dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Eventueel kunnen we het nog voor je nabestellen of kun je je keuze aanpassen. Uiteraard kun je als je al betaald hebt altijd je geld terug krijgen.

Kan ik mijn ontvangen bestelling ook ruilen?

Indien je graag het product wilt ruilen voor een andere maat of een ander product dan is dat geen probleem. Je kunt meer over de voorwaarden en de procedure van het ruilen vinden onder onze Algemene Voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Als je een bestelling op en ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. Je kunt per bestelling één afleveradres invoeren.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Je kunt je bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelkorfje. Na de betaling, is dit niet meer mogelijk. Wil je toch de bestelling annuleren en/of wijzigen neem dan z.s.m. contact met ons op.

Kan ik ook producten in een winkel ophalen?

De producten kun je op dit moment nog niet in een winkel ophalen. We kijken momenteel wel naar de mogelijkheden voor diverse afhaalpunten in Nederland.

Krijg ik garantie op de gekochte artikelen?

Indien je niet tevreden bent over een product van Lashop.nl vragen wij je contact op te nemen met ons. Wij zullen er alles aan doen om het ongemak in overleg met jou zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Als je producten wilt kopen in de webshop, dient u een account aan te maken. Wij bewaren je gegevens alleen voor Lashop.nl. en zullen deze niet inzetten voor andere doeleinden.

Wat moet ik doen als ik mijn login gegevens kwijt ben?

Je kunt je gegevens opvragen via de website. Je kunt ook met ons contact opnemen via het contactformulier. Boven de winkelmand kun je klikken naar de inlog pagina. Hier kun je het wachtwoord laten toesturen per e-mail. Je kan eventueel ook met een ander emailadress een nieuw account aanmaken als je gelijk wil bestellen.